woensdag 15 april 2020

Aftasten

 Eens zien of ik de gedachtenwereld aan de gang kan houden als de mijn fysiek dwarsligt. Je moet het gewend zijn. Ik ben geen Stephen Hawking. Zo'n leven voorstellen gaat me boven de pet. Ik voel me ook niet geroepen tot het formuleren van een allesomvattende natuurkudige wetmatigheid. Doe mij een paar koetjes en kalfjes of een of andere luluitspraak op maakt niet uit welk terrein en dan ben ik ik weer ff zoet. Je moet je plek weten. Als de gemiddelde politicus zich dat zou aantrekken, zou het een stuk beter met de wereld gesteld zijn. Allemaal van die pipo's met een ego-omvang die nergens op gebaseerd is. Brussel zit er vol mee en niet alleen Brussel. Maar laat ik me mijn dag niet zelf bederven.

 Ik denk, dat ik de truck aanslinger en mijn tijd verdrijf met het lummelen over het vasteland van Europa. Geen virusbeperkingen in de digitale wereld. Heeft helemaal niks met mijn gedachtenwereld te maken. Meer zit er voor het moment niet in. Geen zin om hierover door te zeuren. Kappen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten