maandag 23 juli 2018

Verwarrend

 Zing, dans, spring, kruip, rol, ren, lach, badder, plens, kijk achterom en verwonder. Rare dag vandaag. Weer. Ik rijg de rare dagen aan elkaar. Niet alleen het seizoen is van slag.. De wasmachine stampt weer. Ik ben daarmee bij en weet dat al een week(!) zo te houden. De afwas en het koken blijft elkaar dwarszitten. De betalingen ben ik tot op dit moment van schrijven voor de zoveelste keer vergeten. Een uur geleden is een einde gemaakte aan de lokale droogteperiode. Ik denk, dat ik alles uit de tuin ruk en me dit jaar alleen nog bezig hou met onkruid en spitten. Niet dat gepamper van illusies. Ondertussen gaan de bouwvakkers in slaapverwekkend tempo verder. Wel zes balken zijn vandaag op hun plek gelegd. Zes! Het moet haast wel iets prachtigs en speciaals gaan worden, als het met een dergelijke, overdreven zorgvuldigheid in elkaar wordt gedraaid. Het oponthoud door regen valt erbij in het niet. Mij ontgaat het oorzakelijk verband, maar ik ben dan ook slechts de opdrachtgever.

 Gekookt, geluncht, de siësta overgeslagen en weer aan het eind van de middag gekomen, terwijl ik voor mijn gevoel net de ochtend had afgerond. Gelukkig is het pas maandag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten