dinsdag 17 juli 2018

Keten

 Het belang van ritme en regelmaat. Het is verstoord, voordat je het in de gaten hebt. En dan begint het rapen en plakken weer. Kan ik Telecom aanklagen? Gelukkig zitten we niet in Amerika, hoewel 4,7 miljard voor een of ander lulverhaal over asbest in de talkpoeder, maakt het bijna aanlokkelijk. Ware het niet, dat van het verhaal al weinig klopt, laat staan na een hoger beroep en eventueel verder.

 Laat ik het bij mijn eigen ergernis houden. Eigen, want over mezelf. Die verstoring mag nauwelijks naam hebben. Geen afschuiverij kortom. Telecom is de gemakkelijkst te bijten hond. Ondertussen loopt de aannemer te klooien, een van z'n werkers idem dito, regent het alsnog terwijl de nattigheid niet voorspeld was, etc. Kortom er loopt een hoop meer niet in de gewenste pas. Verloren uren, verloren dagen.

 Zo schiet het niet op en dat heeft zo zijn ongewenste uitwerkingen op mijn humeur, en dat weer op mijn bezigheden, etc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten