woensdag 20 december 2017

Afkappen

 Wil d'r ooit iets van de nwe herinrichting van de Pc terecht komen, kan ik het beste beginnen met de spellen rigoreus te verwijderen. Wel ff zoeken waar de spelvoortgang van de betreffende games is opgeslagen en daar een kopie van maken. Of dat veel zin heeft, weet ik niet, maar als ik alles blindelings weggooi, kan niet ergens in het spel instappen. Ik zie het me niet snel doen, maar houd op deze manier de mogelijkheid open.

 Gooi ik de zooi er niet vanaf. blijf ik bezig. Dat heeft het vervolg van Wolfenstein wel duidelijk gemaakt. Gelukkig had ik het vervolg liggen en kon ik met een dag of wat vertraging zien, hoe ze de hoofdpersoon uit de bijna dood laten verrijzen.  En die wetenschap is dan natuurlijk niet de geruststelling om het spel tot een later moment op te bergen. Nee, dan wil je ook verder. Daar hebben de makers wel voor gezorgd, ook al begin je in een rolstoel. Mes d'rin dus. Zou het me lukken? Bij een foute tegenstander werkt dat toch anders dan bij mezelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten