woensdag 21 september 2016

Voldoen(de)

 Alweer in elk geval iets nuttigs gedaan. De derde dag dat ik me aan mijn eigen voornemen weet te houden. Of ik het een record moet noemen zou ik zo snel niet weten. Qua afhaken ben ik in elk geval over het minimum heen. Menigmaal was dat al een feit voordat het voornemen dat een keer niet te doen goed en wel beklonken was. Vooruitgang kortom en die moeten we kost wat kost erin proberen te houden, al moet ik daarvoor mezelf een beetje voor de gek houden. Iets wat nog niet nodig is geweest, dank de ruime formulering van de taakstelling.

 Kortom nog geen twee uur in de middag en al tevreden over mijn verrichtingen voor vandaag. Alles wat meer gebeurd is meegenomen. Betere omstandigheden kun je je nauwelijks bedenken. Nee, ik ga geen plannen maken voor de middag. Er is genoeg te doen links en rechts. Opruimen en/of inrichten. Ik kan naar keuze eruit pikken waar de minste weerstand is te voelen. Ben trouwens al bezig geweest. Oppassen dat ik niet overdrijf. Ik denk, dat dat wel aan me toevertrouwd is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten