vrijdag 2 september 2016

Aanpakidee

 Dag voorbij. Over een goed half uur schemert het fors. Buitenzooi dus opgeruimd en binnen, ach, voor vandaag is het mooi geweest. Het opruimen geeft maar steeds niet het gewenste resultaat. De stoelendans voor wat z´n plek moet vinden draait stug door. Ik ga dat, denk ik, maar een beetje op z´n beloop ga laten. Al ruimend en richtend vindt het spul maar z´n plek en zo niet, zien we dan wel weer. Niet van al het rondslingernde spul me afvragen, waar ik het zou willen hebben cq. waar het het beste op z´n plek zou zijn. Is dat verstandig? Of is dat verstandig? Volgens mij is het akelig verstandig.

 Geen plekjes zoeken, maar wat maar geen plek weet te vinden, wegdoen. Dan zou het probleem naar verloop van tijd vanzelf moeten verdwijnen. Toch? En als ik de smaak van het wegdoen te pakken heb en zeker als ik deze ook weet over te brengen naar het Roemeense deel, dan zou de plek uiteindelijk groot genoeg voor ons tweetjes moeten zijn. Geen permanente hindernisloop van bad naar bed, van bed naar keuken of iets tussenliggends.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten