maandag 19 september 2016

Uitbreiding

 Het was me te gek voor woorden om het op de ochtend van het vertrek te doen. Ook bij thuiskomst leek het me niet de meest voor de hand liggende activiteit. Dus moet het vanochtend gebeuren. De koffiemachine schoonmaken! De melkbeker had ik voor vertrek beter in de koelkast kunnen zetten. Niet dat het zoveel uitmaakt qua schoonmaken, maar gewoon uit praktische overwegingen. Maar goed, dan had ik ook het slangetje van beker naar machine wel ff kunnen uitspoelen. En als ik daar dan toch mee bezig was, had ik ook direct de verdeelkop kunnen schoonmaken. Was alleen het binnenwerk overgebleven. Maar allemaal niet gedaan. Dus ingedroogd, verzuurd, etc.

 Het klusje zal zijn plek moeten vinden ergens in de buurt van de afwas. Zien wat met welke regelmaat moet gebeuren. Maar één ding weet ik zeker. Nu was het vertrek nieteens zo idioot vroeg, maar ik ga niet mijn vertrekroutine compliceren met het schoonmaken van een koffiemachine. Dan desnoods maar geen koffie voor vertrek. Poetsen dus nu, doen en niet zoveel lullen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten