woensdag 28 september 2016

Bedrijp

 Het hout is gehakt. De oude maisopslag bijna in ere hersteld. En de vloerverwarming op z'n plek gelegd en getest. Iets moet me in de afspraak voor de vloer ontgaan zijn, want blijkbaar is het storten van de cementvloer niet inbegrepen in de installatie. Zou aan de taal kunnen liggen. Vrees dat het eerder gezocht moet worden in de voorstelling, die ik me van de werkzaamheden heb gemaakt. Heb om te beginnen maar met een scheef oog naar de offerte gekeken. Daarbij meer op het eindbedrag dan op de te verrichten werkzaamheden gelet. Vloerverwarming is tenslotte incl. vloer. Niet dan?

 Ik ga het morgen terug zoeken en bekijken. Weer een lange, drukke dag gehad en geen behoefte om daar een paar uur administratief gedoe aan vast te plakken. Het bed verschonen en mezelf ook, dat is wat ik nog wil en meer niet meer. In bad hangen terwijl het bed schoon wordt overtrokken. Ik aansluitend het bad uit wordt getild, lekker stevig droog wordt gewreven en in bed gelegd. Dat zou het ideaal plaatje zijn. Raar toch, dat dat zelden met de werkelijkheid overeenkomt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten