vrijdag 23 september 2016

Omslagmoment

 Sissi gevonden. Kroop, zoals verwacht, onder een berg hout vandaan, Weer voor verf naar het dorp. Was markt. Lang geleden dat ik er geweest ben. In de Bodega aan de borrel. Bier-, sorry pilsseizoen is voorbij. Diverse tafeltjes waren gezellig bezet met oude mannetjes. De schok van het niet-roken is uitgewerkt.

 Een Alexandrion (of zoiets) besteld en niet snel genoeg met het vragen om een halve. Zit nu met 100ml voor mijn neus en het is nog niet voorbij het middaguur.

 Zit ergens tussen rustig en zenuwachtig in. Jojo wat van de ene toestand naar de andere. Ik zou mijn ogen willen sluiten en als ik ze weer open moet alles op alle terreinen, wat nog moet gebeuren, gebeurd zijn. Niet dat ik het niet wil of kan doen of te lui ben, maar omdat ik eindelijk eens iets 'Af' zou willen zien. Behalve de werklui ben ik ook het hele geworstel in mijn leven zat om voor elkaar te boksen, wat al tientallen jaren in het halffabricaat-stadium blijft steken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten