donderdag 22 september 2016

Oppeppen

 Het zal niet verbazen, dat ik nauwelijks opgang te krijgen ben. Of het nog steeds te wijten valt aan een beperkt incasseringsvermogen of het inmiddels beter gewoon als feit gezien kan worden, weet ik niet. Om uit mijn balans te geraken, is in elk geval niet veel nodig. De poten van een soort zingevende drive zijn zo onder mijn bestaan uit te trappen. Zwakke constructie. Dat is steviger geweest. Een kwestie van 'schijt hebben aan' de meeste dingen in het leven. Of gewoon jonger zijn? Ik zal me daar in een toekomstig verloren uurtje over buigen, als ik het tegen die tijd niet domweg weer vergeten ben.

 Voor vandaag aan de slag. Ondanks de bedachte thuisdag moet ik er weer op uit. Verf moet bijbesteld nadat de juiste kleurcode is achterhaald. Het moet ergens staan. Heb de kleuren van al het binnenwerk netjes bij elkaar op twee A4-tjes, maar kan die van buiten nergens vinden. Twee kunnen achterhalen maar eentje mist. Bovendien wil de aannemer weer geld of de werklui betaald worden. En ondertussen de nieuwe handdoeken door de wasmachine halen, die goed 200 meter verderop staat. Soort van wasserette. In beweging komen, dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten