zondag 11 september 2016

Feest???

 Een plots huwelijksfeest ingegeven door een naderende dood. Ideale gelegenheid om met goed fatsoen mijn kop te laten zien, maar helaas..... Ik heb me er nog niet helemaal bij neergelegd, maar mocht ik willen, dan stuit het op een hoop praktische hobbels. Vliegtickets kun je annuleren, treintickets moeten tegenwoordig vooraf worden besproken, mocht ik vanuit Nederland terugvliegen  kom ik in Roemenië niet op het vliegveld aan, waar mijn auto staat. En die vlucht gaat maar twee keer per week, volgens mij. Bovendien is er nog iets met een cardiocontrole, begint het schooljaar weer voor Mariana en kan zij niet alleen terug, want die kan niet overweg met een handgeschakelde auto. Ook de auto laten verwisselen is geen alternatief, want mijn reservesleutel zit ergens in een van de verhuisdozen. Nu weet ik waarschijnlijk wel welke,  maar leg dat maar eens uit aan een vreemde.

 Tob, tob, tob. Met z'n tweeën dan? Dat gaat ten koste van een reünie in het aankomende weekend. Maar oké, dat is een keuze en die is aan Mariana. Eens simpeltjes de mogelijkheden nagaan en zien wat het zou betekenen. Maar ik vrees, dat mijn vrees niet ongegrond is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten