maandag 13 oktober 2014

Trio

 Door welke bril kijken we?

 De rozige? Het lijf wil weer niet, maar ach, wat maakt het uit? Eindelijk iets van beweging in het systeem. Soort van keuzemogelijkheid. En feit is, het aanbod is slechter geweest. Is het redelijk of voor mezelf tot redelijk te maken? Waarom zou dat kleine beetje meer er niet in zitten? De rust komt wel als alles op de goede manier is afgehandeld.

 De glasheldere? Gaat het fysieke getreiter eens een keer wieberen? Het 1-2'tje tussen geest en lijf krijgt iets uitputtends. Staat er werkelijk iets te gebeuren? Waarom denkt iedereen, dat dat dubbeltje genoeg moet zijn voor de eerste rang? Voor mij is het een definitieve afrekening, voor de koper het begin van een ontwikkeling. Wel de potenties zien maar er niet voor willen betalen.

 De zwarte? Ga ik deze hele pokkezooi overleven? Maak ik me druk voor het financiële plezier van ongewenste erfgenamen? Waar heb ik deze toestand aan verdiend? Welke wijsheid gaat me deze tocht door de drek opleveren?

 Het slingert heen en weer. Van het ene uitgangspunt naar het andere. Waar is dat midden? Die gulden weg?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten