zaterdag 18 oktober 2014

Alternatief

 Geen 100-en-1 dingen op het laatste moment waar ik me eerder de tijd niet voor heb genomen. Relatieve rust. Stilte. Zelfs leegte. Waar ga ik die mee vullen? Koken bijna klaar. Koffer(s) zo goed als gevuld. Absoluut nog niet toe aan slaap. Zou ik een potje gaan lopen gillen?? Twee ploegende tractoren buiten. De kans is klein, dat ik ergens iemand aan het schrikken maak. Maar geen zin in. Misschien een ander keertje.

 Muziekje dan maar? Maar wat? Man? Vrouw? Oud? Relatief recent? Pop? Blues? Latin? Grijs gedraaid of een keer iets anders? Sinds die verzameling een beetje uit de klauwen is gegroeid, pak je niet zomaar eentje van de stapel. Nu is ook hierbij denken en beslissen geblazen. Overal keuzes en je doet het jezelf aan. Hahahaha. Wat is de mens toch een stom dier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten