dinsdag 7 oktober 2014

Overdruk

 Onverwacht redelijk weer. Misschien geen verkeerd idee om de bosmaaier ter hand te nemen. Heerlijk botweg met de messen of maaidraad dwars door en over alles heen. Er sluimert op het moment voldoende vernietigends in me. Beter maar niet opkroppen. Eén nacht feest is wat mij betreft voldoende. Uitrazen en dan meenemen wat gedaan moet worden. Dat heet efficiënt en is bovendien zeer effectief. Zo krijg je ze niet vaak aangereikt. Heb er zowaar bijna zin in.

 De aannemer nog ff aan de lijn houden bij de muurschildering en dan kunnen de riemen los ...... Tenminste .... Mijn beeld versplintert ..... Gètver. De kaleidescoop van migraine. Zonder barstende koppijn gelukkig, maar toch. De nacht keutelt na. Had ik nog twijfels over de oorzaak, dan zijn deze nu opgehelderd. Spanning eist hier zijn palmares op. Zitten blijven waar ik zit. In Le Sporting. Voordat mijn beeld verplaatsing mogelijk maakt, zijn we een paar glaasjes verder. Komt niet verkeerd uit, de karaf is nog niet leeg. Ondertussen zoek ik naar de juiste hoek, om te zien wat ik via mijn tablet de wereld in plemp. Nooit blindelings typen geleerd. Zo heeft alles altijd wel een moment waarop het zinvol had kunnen zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten