vrijdag 10 oktober 2014

Compenseren

 We laten het lullen maar ff rusten. En volgen met de rest het goede voorbeeld. Enerverende dikke week achter de rug. Je kunt beter 12 uur per houthakken. Minder slopend. En mocht je toch gesloopt zijn, dan heb je altijd het resultaat nog. Eens zien hoe ik me door het weekend heen ga werken of vooral nièt werken. Zonder zwerm verpleegsters om me heen, zal de verzorging en liefde dit weekeinde uit eigen put moeten komen.

 Een moment voor ff helemaal iets anders. Maar zonder nou direct weer de honden buiten de deur te zetten. Misschien zouden ze wel niks liever willen, maar zo voelt dat voor mezelf niet. Je neemt geen honden om een kennel geld te laten verdienen tenslotte. Je koop ook geen auto om er een ander in te laten rijden. Toch? Maar dat andere wat zou dat kunnen zijn? Vooral dat 'helemaal' maakt mezelf nieuwsgierig. Wat weet ik te verzinnen??

 Geen Périgueux, of toch, de markt op zaterdag is erg gezellig .... Brive is ook oude koek. Toulouse is behalve ruimschoots bekend ook te ver weg. Limoges, daar ga ik het niet eens over hebben. Moet het een stad zijn? De zee? Zou net kunnen. Vroeg weg, lunchen, retour. In feit zit dat 'helemaal anders' nog niet tussen de alternatieven. Figeac? .... in het kader van het retrospectief? Barcelona zou niet verkeerd zijn. Laat nou mijn privé-jet net in onderhoud zijn. Straks maar eens een nachtje over slapen .... in mijn eigen bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten