woensdag 8 oktober 2014

Bagage

 Vermoeiende dag. Van de foto's versnippert wat mij niet aanging en de rest aan de kant geschoven. Naar de berg negatieven en contactenafdrukken, waar ik ooit nog eens iets mee wil of ook niet. Nu niet het moment om daar besluiten in te nemen. Hoe strikt de selectie van mijn bagage ook zal zijn, niet alles zal direct een toepassing vinden of op korte termijn gebruik worden. Een deel gaat mee voor het geval ik er nog eens iets mee zou willen. Een klein deel maar, maar geheel doosloos gaat het in Roemenië in eerste instantie niet worden. Maar geen stapels strips meer. Die zijn net verkocht. Ook door de boeken gaat de kam nog een keer. En aangezien ik hier weinig met Nederlandstaligs kan, ga ik, nooit kunnen bedenken maar toch, boeken in het oudpapier dumpen. Wat blijft dan nog over? Kleren zijn -bij mij- het probleem niet. Speeltjes, souveniers in de ruimste zin van het woord en de knuffels. De rest is misschien teveel maar functioneel en direct inzetbaar. Gereedschap, machines, keukenmateriaal en .... En wat nog? Niks meer volgens mij. Jaaaaaa, de wijn, maar zo gek ben ik nou ook weer niet!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten