dinsdag 14 oktober 2014

Beslommeringen

 Wat wordt het vandaag? Weer is ok, afwas gedaan, wasmachine draait zelfstandig, vooralsnog geen moeilijk in te schatten telefoontjes, resterende verkoopperikelen blijven beperkt tot afwachten, gras geen zin in, opruimen ..... moet ik het daar over hebben? Wat hebben we dan nog in de aanbieding waar een zweem van zinnigheid aan kleeft en toch verrassend anders is en misschien wel leuk om te doen??

 Leggen we de lat te hoog? Wat de motivatie betreft, is alles boven trottoirhoogte vandaag te hoog gegrepen. Vind daar maar een werkbare aanpak. Wachten is al niet aan mij besteed, afwachten is tortuur. Ben ik duidelijk slecht in. Ga ik verder niks aandoen. Gewoon betreffende situaties in de resterende toekomst mijden en niks aan het handje.

 Maar ok, voor we de toekomst onder de loep leggen, eerst de alternatieven voor vandaag bedenken. Me schiet niet al teveel binnen. Noten rapen of auto wassen of allebei. Beide geen dagelijkse bezigheden. De noten eenmaal per jaar en dat de auto's meer dan alleen schoon gespoten zijn, zal toch gauw twee jaar geleden zijn. Desondanks schiet ik niet direct in de jubelstand. Voor de carossen zou het echter niet verkeerd zijn. Eerst maar eens een rondje paddenstoelen zoeken met hond of honden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten