maandag 13 juni 2016

Opgebrand

  Tankje leeg. Zat er een beetje in na het weekend. Is alles bij elkaar nog ruim na drieën geworden. De omtrek van het nieuwe fundament krijgt vorm. Maar daar heb ik verder weinig mee van doen. Ondertussen bezig geweest in de tuin. Mn de tweede poging voor mijn bonen ongedierte-proof proberen te maken. Of het nou veenmollen of woelmuizen zijn of misschien nog een andere onverlaat maar van de eerste poging is op één boon na alles opgevreten. Zijn toch 74 bonen naar de klote. En een paar weken verloren, wat vervelender is. Uiteindelijk is dat consumeren natuurlijk wel de bedoeling, maar pas na vermenigvuldiging èn, niet onbelangrijk, door mij!

 Veel heen en weer geloop ook. Kleine klussen missen ritme. Ik was ook nooit geschikt voor de korte afstanden. Pas bij de 5 km of meer ontstond een stimulerend effect. De roes van het bezig zijn. Opgaan in het doen. Een gegeven, dat ik op vele vlakken herken. Zelfs zaterdagavond waren het de eerste uren met 'goeie' muziek, die me in beweging hebben gekregen en vervolgens hebben weten te houden. Was het een afwisseling van niet en wel aantrekkelijke deuntjes geweest, had de dansvloer minder aandacht van mij gekregen en uiteindelijk uit mijn aandacht verdwenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten