dinsdag 21 juni 2016

Gebrekkig

 Shit. Lekker bezig en dan niet voldoende materiaal om hebben om de klus af te maken. Ergens de verkeerde hoek om gerekend. Dan zien we later weer verder. Zou nou een mooi moment zijn om de tuin in te duiken. Helaas moet gekookt worden. Jammer, dat de lunch als moment niet uit de verf kan komen door de werkzaamheden van Mariana. Nog een week en dan schakelt de boel voor een paar mndn naar een praktischere dagindeling. In de winter maakt het allemaal niet zoveel uit. Hoewel eten in de avond kan alleen mijn instemming weg dragen als het een avondvullende bezigheid is. Qua koken en/of eten. Alle andere invullingen werken voornamelijk verstorend. Wat dat betreft ben ik een luncher, denk ik.

 Maar ik dwaal af. Waar ik heen wilde, weet ik geeneens. Is ook lang niet altijd duidelijk, als ik de eerste woorden van een stukje neertik. Maar iets zegt me, dat ik niet bij mijn eetgewoontes of eigenlijk voorkeuren wilde landen. Nu niemandsland. Tabéé, dus maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten