Ik wist het. Ik wist het. Ik wist het. Geen bed dus. Tenminste niet het goede bed. Onwaarschijnlijk maar waar: na 5 ipv 3 mndn wachten een bed dat we niet besteld hebben!!! Het is bijna een kunst om het voor elkaar te krijgen.
Na de weigering om te betalen voor ik het eindresultaat had gezien en dan mn of het allemaal zoals beloofd in elkaar past, overeengekomen om in de winkel de boel te controleren. De berg dozen was imponerend. Men hanteerde de boel bijna met overdreven voorzichtigheid. Zag allemaal veelbelovend uit. Geen argwaan. Totdat de montagetekening te voorschijn kwam. Het bed op die tekening had niks van het bed dat ooit besteld was. Maar misschien was de montagetekening een soort standaard en niet specifiek bedgericht. Het te voorschijn halen van het voetenend ivm de breedte logenstrafte die gedachte.
Mooi dat de afmetingen geen probleem waren, maar dit was gewoon niet het bestelde bed. Voor de zekerheid nog ff naar het hoofdeind gekeken en ja dus, absoluut verkeerd en bovendien goed fout.
Wat nu? Het afdelingshoofd leek het allemaal wenig te interesseren. De man die direct bij de verkoop betrokken is geweest, pretendeerde meer kwaadheid om de stomme blunder, die schijnbaar gemaakt was. Natuurlijk wilden ze eigenlijk, dat ik de fout niet zo'n probleem zou vinden. Dat plezier kon ik hen echter niet doen.
Vervolgens was het nog maar de vraag of het gewenste bed nog geproduceerd werd..... V&D maniertjes. Vooral niet gereageerd. Is niet mijn probleem tenslotte. Acht cijfers juist kunnen invullen vereist volgens mij geen universitaire opleiding. Een erg stomme fout dus en blijkbaar geen enkel controle-mechanisme ingebouwd. Bijv. een foto gekoppeld aan de bestelcode.
Dat wordt dus weer minimaal 3 mndn wachten en zien of dan verrassingen uitblijven. Ja, Nee, zij waren niet zomaar een bedrijf. Wij konden rustig alles betalen. Het zou helemaal goed komen .... met een compleet onbesteld bed!!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten