vrijdag 3 juni 2016

Druktes

 Weer regen. En dat gaat het hele weekeinde zo door als de voorspellingen kloppen. Jammer, zo schiet het niet op met de tuin. Daarvoor kan ik me ongestoord op het ruimen van de laatste tuinkamerrommel storten. Als ik me kwaad maak, nog geen uur werk, denk ik. Maar waarom kwaad maken?

 Het ziet er erger uit dan het zal zijn. De rommel er tussen uit, nog wat losse stukken verplaatsen en dan blijft de wasmachine en een fitness-apparaat over. Onhandelbaar in mijn eentje en mogelijkwijs is straks gewoon geen plaats meer in de kelder. We gaan het zien vanmiddag. Eerst bijkomen van de maffe, drukke en nietplaatsbare beelden van afgelopen nacht.

 Er zit weinig consistentie in mijn nachtelijke bezigheden. Iets met een hoop andere mensen, dingen die versleept moeten worden (die vat ik nog), te kleine bootjes en vooral een hoop heisa bij alles wat gedaan wordt. Je zou 's morgens bijna naar bed willen om bij te komen. In plaats daarvan maar een extra koffie en naar de markt, dus het dorp in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten