vrijdag 3 juni 2016

39

 Ja, ja, verstandig. Het blijft me achtervolgen. Voordeel is, dat de tuinkamer eindelijk leeg is. Was me weer een bevalling, maar het kan nu van de lijst. Done! Next? How, how, how, niet doorschieten aub. Koken, lijkt me leuk, maar meer ook niet. Morgen is weer een dag en die gaan we niet vandaag al werkeloos maken. Iets zuid-oost Aziatisch of ben ik dan racistisch en moet ik het een rijstgerecht noemen.

 Vandaag tussen de regenbuien en het gesjouw door weer zoveel Nederlandse onzin cq misplaatste correctheid voorbij zien komen, dat ik niet anders kan dan blij zijn, dat ik daar niet meer mijn leven probeer te slijten. Nu zal de gemiddelde dagelijkse werkelijkheid waarschijnlijk weinig met de koppen uit de actualiteit te maken hebben. Maar het gemierenneuk over rassisme, discriminatie, etnisch profileren en het vergoelijken van (Noord-)Afrikaanse onaangepastheid irriteert ook mateloos op meer dan 2000 km van de Haagse luchtkastelen.

 Ik ben nooit speciaal geïnteresseerd geweest in de landelijke verkiezingen. Ga me ook nu zeker niet inschrijven. Veel te veel gedoe voor iets wat uiteindelijk alleen maar meer van hetzelfde oplevert. Maar ik ben wel benieuwd naar de thema's die de 'strijd' gaan vormgeven èn of de ogenschijnlijk alomtegenwoordige onvrede werkelijke inhoudelijke veranderingen tot gevolg gaan hebben. Ik waag het te betwijfelen en hoop dat ik d'r naast zit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten