donderdag 4 september 2014

Warmlopen

 Iets leuks .... Een mop? Soms doe ik dat. Is alweer een tijdje geleden. Weet de site(s) niet zo uit mijn mouw te schudden. Een beetje googlen moet echter voldoende zijn. Moppen in overvloed. Natuurlijk een massa's flauws en veel varianten op enkele thema's, maar ook altijd wel een paar die me dan aan het lachen krijgen. Stom trucje maar het werk. Over resultaatgerichtheid gesproken. Net als een vrolijk muziekje. Soms werkt het als een knop, soms moet je ff doorwerken.

 Voor vandaag is het idee al voldoende. De moeite heb ik er niet voor over. Nog een uurtje wat kleine klusjes en dan moet het gras drooggenoeg zijn om gemaaid te kunnen worden. Dan kan ik de blik met een gerust hart naar de einder richten en de gedachten laten afdwalen in het oneindige niets.

 Was leuk geweest, als er voor het weekend wat extra zaken waren gebeurd en tegelijkertijd is dat waarschijnlijk de belangrijkste reden, waarom ze niet gebeurd zijn. De mechanismen worden eerder ingewikkelder dan simpeler naarmate de toestand blijft voortbestaan. Tijd om punten te zetten, voordat ik mezelf helemaal niet meer kan volgen cq controleren. Aan mij zal het niet liggen, allang niet meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten