zaterdag 13 september 2014

Bloeddorst

 Bosmaaien voldoet niet. Het is niet de bliksemafleider, die het zou moeten zijn. Het is niet het Rambo-momentje waar behoefte aan bestaat, maar zonder die domme blik van Sylvester Stallone en met enigszins minder opgeblazen spierbundels. Mes tussen mijn tanden, een paar zwarte vegen in mijn gezicht en me langzaam in het meer laat glijden. Juiste muziekje op de achtergrond en de nep-geïnteresseerden in mijn vizier. Is d'r nog iets of iemand te bevrijden? Ja, ikzelf natuurlijk.

 Volgende keer minder voorzichtig en beleefd zijn en direct het mes in die onzin zinnen, een paar keer omdraaien en in één ruk omhoog trekken. Als je je werkelijk niet een moment over iets mag verwonderen en/of vragen naar wat extra info dan wel uitleg. Gaat dan fietsen GvandeD. Ik heb me d'r achteraf alleen zelf mee, als ik anders probeer te zijn, dan ik ben. En dat voor centen. Dat is hoereren en niet mijn tak van sport. En maakt van de gemiddelde huizensnuffelaar een hoerenloper .... de 'goeden' niet te na gesproken. Laat de juiste mensen dit in hun zak steken en de rest zich -terecht- niet aangesproken voelen.

 Zul je zien, dat het per saldo waarschijnlijk omgekeerd werkt, maar dat hoort bij het type mens. Zij die het zich zouden moeten aantrekken hebben zeer waarschijnlijk een degelijk eikenhouten voorkant en zij die zich niet aangesproken hoeven te voelen, hebben de neiging de boel in twijfel te trekken. Bij de eerste moet je timmeren bij de tweede kun je communiceren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten