donderdag 4 september 2014

Bollerig

 Doen we voor de afwisseling iets leuks? Ok. Bol.com ...... Klinkt bekend, niet? Een bestelling op 21/5 van dit jaar. Een stuk of veertig mailtjes. Het grootste deel begin juli verzonden, maar nog steeds niet afgehandeld. Onlangs is de online-shop uitgebreid met Baby- en Peuterkleding, Sieraden en Horloges, en Sport. Wat ik daar mee moet mag Joost weten. Maar naar hun idee is het tijd voor een feestje, waarbij ze hun "sterke" punten/voordelen nog ff op een rijd zetten:

• Gratis verzending vanaf 20 euro
• Gratis retourneren
• 30 dagen bedenktijd
• Dag en nacht bereikbaar
• Veilig betalen
Vandaag besteld, morgen in huis

 Hoe dik moet de plank voor je kop zijn om zoiets durven te beweren??

 Inmiddels 4 maanden bezig met Cd's, waarvan de langst te verwachten besteltijd 6-7 weken was. Die Cd mogen ze inmiddels daar stoppen waar normaal gesproken geen licht komt. Erger is, dat van de 3 door henzelf geannuleerde Cd's tot op heden geen cent is teruggestort. 'Onbeschoft' is in deze een compliment, weet helaas niks beters te verzinnen. Ook deze keer maar weer aan de slag met de klantenservice om een punt achter deze onzin gezet te krijgen. Helaas blinkt ook dit deel van de onderneming net als de rest uit in een gebrek aan IQ. Mag hopen, dat dit niet vervolgd wordt .....

Update, 11:46 ... of ik dan de nog niet geleverde Cd aub zou willen annuleren. Nog ff en ik ga schieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten