vrijdag 19 september 2014

Verbetering?

 Dit gaat een tachtiger worden. Sterker nog, is het bij deze geworden. Na het enthousiaste begin in januari niet meer voorgekomen. Betekent, dat ik een hoop tijd heb zitten verschrijven deze maand. Zou je bijna denken, dat ik dus minder andere dingen gedaan heb dan in de maanden met een kleiner aantal blogbijdrages .... Mooi niet, dus! Integendeel.

 Als ik iets minder gedaan heb, dan is het het staren in het niets of moet ik zeggen ... het wachten op mezelf? Misschien wel beiden. Het overlapt elkaar, maar slechts gedeeltelijk. Minder tijd verknoeid met mezelf in beweging brengen, dat is een ding dat zeker is. Nog iets meer dan anders via het blog tegen me aan zitten kletsen. En blijkbaar werkt dat. Of was nu het moment ervoor. Twee mogelijkheden die nauwelijks uit elkaar zijn te houden. Is het de aanpak of de bereidheid om mee te werken, die de doorslag geeft. Daar kan die kip met z'n ei nog een puntje aan zuigen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten