vrijdag 26 september 2014

Bevrijdend

 Telefoon. Frans nummer. Twee mogelijkheden. Òf weer iemand die Daniëlle wil spreken, ondanks het feit dat ik dit nummer al bijna 7 jaar heb òf iets mis. Maar wat? De kennel was het niet. Dat nummer ken ik. Er zijn bovendien niet zoveel mensen, die mijn mobiele nummer kennen. En de beller werd niet herkend door de telefoon .... dus een onbekende? Ondanks dat soort afwegingen doe ik er meestal niks mee, maar nu wilde ik meer weten.

 Verbindingen opengegooid. De ingesproken boodschap had een serieuze omvang. Dat moest genoeg zijn voor duidelijkheid. En dat was het.

 Het was René, die zich uitgebreid verontschuldigde voor het feit, dat hij de brandweer had opgetrommeld om dmv een inbraak een kat de weg naar buiten mogelijk te maken. Stom beest! Blijkbaar de kans gezien om op het laatste moment naar binnen te glippen. Ik ben niet bepaald gehaast vertrokken en ben sowieso extra alert op de katten op het moment van vertrek. Maar helaas ... Een heel verhaal van in elkaar grijpende toevalligheden. Het heeft een zwijn z'n kop gekost en Juultje de hare gered. Rara.... Erg prettig en absoluut niks om je voor te verontschuldigen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten