dinsdag 2 september 2014

Compleet

 Mijn hoofd had ik erom kunnen verwedden zonder één enkel risico! Na de 'waarom's' vloog de onmogelijkheid van mijn huidige bestaan me naar mijn strot. Als je wakker wilt worden en direct de dag wilt overslaan is deze combi een aanrader.

 Alles wat moet, had gemoeten, zou moeten en nog zal moeten denderde als een woedende meute boeren op me af. Zwaaiend met stokken, hooivorken en zeisten. Je blijft hopen, dat het zooitje ooit verdwijnt, maar iedere stap buiten je deur, leert je beter. Die deur trek ik dus maar weer dicht.

 Mag ik aub gewoon, dwz ongeverstoord en rustig beginnen aan wat ik steeds maar weer op een normale dag probeer te laten lijken? Bijvoorbaat dank voor het begrip en het achterwege laten van alle moeite. Het leven is al voldoende niet-leuk zonder dit soort na-druppelende overbodigheden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten