zaterdag 13 september 2014

Upgraden

 Ja, het zit hoog èn het moet eruit! Laat ik er een mooie vorm voor vinden. Een paar woorden meer, maken me niet armer. Waarom kunnen dingen niet simpel genomen worden, zoals ze zijn? Waarom moet er altijd weer vanalles bedacht en geherinterpreteerd worden, zonder ook maar enige vaste grond onder de redenatie(s)?? In 99 van de 100 gevallen ken ik de mensen niet, die hier met of zonder makelaar langs willen komen. Dat die lui verder niet in mij geïnteresseerd zijn, is hun zorg, niet mijn voorbeeld. Mag ik misschien enige idee hebben voor wie ik de deuren van mijn huis/huizen opengooi? Ik ben geen toiletjuffrouw. Dacht ik ook.

 Misschien moet ik entrée gaan heffen. Geen lullige paar tientjes. Ik ben de Efteling niet. Maar een paar honderd euro of meer. Het is gemiddeld 3 uur werk à 225 euro excl. BTW .... Geld wordt op de koopsom in mindering gebracht, als tot aankoop wordt besloten. Kijk, dat is andere koek. Daar wil ik nog wel het "Ja en Amen." overwegen. Een drie-sterren avondje als verwerking van weer een bezoekje ... Is ook hoereren, maar dan met het verschil, dat ik me niet verneukt voel!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten