donderdag 18 september 2014

Kastje

Da's bijzonder ... ineens mis ik een Tv. Ik bedoel een werkende Tv met het juiste decoderkastje en zo. Hoeveel jaar geleden heb ik het satelietabonnement laten verlopen? Was het voor of nadat Frankrijk overschakelde op digitale Tv en zij wel hun zendmast, maar ik niet mijn kastje vernieuwd heb. Hoe de volgorde ook geweest is, het is inmiddels jaren geleden, dat ik hier ter plekke beeld op de Tv heb gehad. En behalve dat er verder ook geen seconde aan gedacht heb om het ding aan te zetten. Tot net dus.

 Zou er wel iets op moeten zijn. De programma's, waar ik over in de krant(en) lees, maken me niet echt warm. Late night shows .... en dat in het Nederlands. Kan niet anders dan een soort 3-minuten eitje zijn. Het idee geeft me al rillingen. Zou ik naar dingen als The game of Thrones kijken? Ben niet zo wild op tot in het detail vertoonde geweldscènes en heb sowieso een hekel aan vervolgseries.

 Doe maar een film en dat het liefst om een uur of zes. De rest van de avond vul ik dan wel zelf in. Dat was volgens mij ook een van de redenen om de Tv meer en meer links te laten liggen. Ik gebruikte het ding als overgang tussen de middag en de avond en die series, weliswaar met losstaande afleveringen, begonnen zichzelf verdacht vaak te herhalen. Dat had allang een DVD kunnen of moeten zijn, maar ook daar loop ik blijkbaar niet echt warm voor. Ik kijk wel naar buiten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten