dinsdag 16 september 2014

Ochtendgekraak

 Dat heet geradbraakt. Zelfs de vingers bewegen niet van harte over het toetsenbord. Zat erin en kent maar één oplossing: in beweging blijven. Had ook niet naar bed moeten gaan, maar de buitenstraler opstellen en verder met de volgende braamophoping.....

 Ja, ja.

 Bewegen ok, maar overdrijven, daar hou ik niet zo van behalve als het verwennen betreft. Op de fiets vandaag. Mijn auto ophalen. Je kunt wel met de ene auto naar de ander om die op te halen maar met twee tegelijk thuis komen is me tot op heden niet gelukt. Ik kan ze wel weer omruilen, maar ooit zullen die 10 km zonder vier wielen overbrugt moeten worden. Lijkt me vandaag een geschikt moment. ..... en maar direct gaan ook anders is de neiging alweer vervlogen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten