dinsdag 30 juni 2015

Glazig

 Weer een dag voor een serieus deel aan gezelligheid verloren gegaan. Ja, dat kan. En nee, ik ga niet weer klagen. Ben er zelf bij geweest. Eigen schuld kortom en de bult valt wel mee. Geloof dat ik nu alle nog levende ooms en tantes wel gehad heb. Zien wat ze de volgende keer voor reden bedenken. Ondertussen al moeten beloven, dat ik in Italië langs kom en natuurlijk ook in het dorp aan tegenbezoeken moet  doen. Allemaal best maar aub een beetje gedoseerd.

 Toch zit het 'm vanochtend daar niet in. Het zit 'm meer in de kippige katerigheid deze ochtend. Drank ok, maar al de denkbare versies door elkaar en vooral het zelfgestookte spul, hakt d'r harder in, dan als ik het enkel bij wijn of bier houd.

 Trage, late start, dus Het idee om cantharellen te gaan zoeken maar doorgeschoven naar morgen. De avond van gisteren gaat deze dag nog een paar uur overheersen. Tegen die tijd zie ik wel, wat ik van vandaag ga maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten