zondag 7 juni 2015

Guerilla

 Dat was niks geen start om vijf uur of daar ergens in de buurt. Moet er toch ergens van komen wil van de moestuinplannen iets terecht komen. De dagen zoals ik ze nu leef komen uren tekort. En was ik dan nog druk met dingen voor mezelf, zoals het huis, zou het niet zo'n punt zijn.

 In plaats daarvan besteed ik de meeste uren aan de onmogelijkheden van anderen. Alleen nièt aanwezig zijn werkt om te voorkomen dat een beroep op je wordt gedaan. Maakt niet uit hoeveel keer je al gezegd hebt, dat het werk daar niet jouw pakkie an is. Ipv 'WOP'pen moet ik maar gaan 'ZOP'pen ... Bed uit, wegwezen. Hier wordt me nieteens de rust om koffie te drinken gegund. Er is altijd wat en vooral heel veel gebrek aan structuur, planning en organisatie. Een kwalijke combi, die je zo meesleurt. Voor je het in de gaten hebt, spartel je net ze hard als de anderen in de hoop niet kopje onder te gaan. Ik zwem liever en dat niet op de bonnefooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten