woensdag 24 juni 2015

Archiveren

 Eindelijk tijd om mijn externe geheugen bij te werken. De tijd is er natuurlijk eerder ook geweest, maar nu neem ik 'm. Mijn wolk hangt voor mijn gevoel en beetje door. Iets van 350 aantekeningen over een periode van 5 maanden, in allerlei lengtes. Soms slechts een zin, meestal iets van een alinea en af en toe bijna een verhaal.

 Kan ik (weer) zien hoe groot het verschil is, tussen wat ik in mijn hoofd heb gehouden en hoe het op het moment zelf was. Zullen veel verhuis- en feestvoorbereidingen bij zitten, vergeten dips en natuurlijk de nodige ergernissen. Het is aan de kant geschoven bagage, die nu z'n definitieve plek krijgt toegewezen. Een hoop knip- en plakwerk, spellingcorrecties met hier en daar een aanvulling en heel soms een enkeltje richting prullenbak. Dat gaat zeker de middag kosten. Zo hou je jezelf van de straat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten