dinsdag 23 juni 2015

(On-)werkelijk?

 Zou het? Zou het werkelijk? Moet cq mag ik het geloven? Gaat gebeuren wat inmiddels al ruim meer dan een half jaar suddert en pruttelt? Acht maanden na dato eindelijk de concretisering van een mondelinge overeenkomst?? De boel had qua procedure inmiddels al tweemaal van eigenaar gewisseld kunnen zijn!

 Maar ok, als ik de laatste berichten mag geloven, dan kan ik de champagne koud leggen. Voor een "Het zou tijd worden!" is het ruimschoots te laat. Dat stadium waren we maanden geleden al gepasseerd. Wat ik wel kan of moet zeggen zou ik niet weten. Het is inmiddels letterlijk en figuurlijk zo'n ver van mijn bed show geworden, dat het bijna aanvoelt als geschiedenis en geschiedenis geniet nou niet mijn warme interesse. Het is de realisatie van iets, dat in feite al tijden een feit is. Het is nadruppelen van de werkelijkheid. Bestaat er zoiets als smartegeld vanwege de aangedane wachttijd en bijbehorend heen-en weergeslinger tussen hoop en vrees?? Eèn fles champagne gaat dat niet wegspoelen. Bovendien zijn we er nog niet. We hebben nog minstens 3 maanden te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten