dinsdag 23 juni 2015

Generale

 Acht maanden, bijna precies acht maanden na de mondelinge overeenkomst is het dan vanmiddag om 16:00 gebeurd, de ondertekening van het verkoopcontract van LpM door de kopende partij. Eindelijk!!! Dat het tijd zou worden was al maanden geleden het geval. Het is ook meer een kwestie van opluchting, dat het niet 'niet gebeurd' dan dat het nog iets met een verkoopbesef te maken heeft. De vreugde over het feit, dat ik niet terug hoef naar Frankrijk, dat ik niet helemaal terug moet schakelen naar iets, wat ik voor mijn gevoel al mijlenver achter me heb gelaten, dat ik -weliswaar na een lange pas op de plaats- door kan gaan, waarmee ik al lang en breed begonnen ben.

 Ik wil nu in alle rust het idee proeven, waar ik al die maanden, zeg maar jaren naartoe heb gewerkt. Waar ik veren voor heb gelaten en niet zo weinig ook. Waar ik voor gehoopt en gevreesd heb. Een toekomst, die ik helder had en desondanks meer dan eens zwart zag. Eindelijk staat er een eerste handtekening. Het is nog steeds geen gelopen race, maar zonder die handtekeningen was er helemaal niks te racen geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten