zaterdag 20 juni 2015

Desolaat

 In Beauvais aangekomen. Hotel in het centrum ipv aan de rand van de stad. Auto of trein noopt tot andere keuzes. Een centrum waar rondom het centrale plein voor het stadhuis geen ene, sorry, bijna geen ene fuck valt te beleven. Toch is het niet het kleinste dorpje.

 Normaal zit ik op dit tijdstip in een van de industrieterreinrestaurants in de direct omgeving van het hotel aan de stadsrand. Had keuze uit een filiaal van een Italiaanse keten, een rundvleesketen, een Franse keten of een Mosselketen. Vier restaurants, die nu gegarandeerd redelijk bezet zullen zijn en dat is maar een klein industrieterreintje. In een andere windrichting ligt een veelvoud aan winkels, andere bedrijven èn filialen van (deels) andere restaurantketens.

 Het heeft eigenlijk allemaal niet mijn interesse op dit ogenblik. Ik heb een plek gevonden waar de tap nog niet gesloten is en na een volgend biertje duik ik het bed in van het simpele maar sympathiek ogende hotel. Ik wil nu maar één ding: terug!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten