woensdag 24 juni 2015

Schakelschema's

 Daar gaan we weer met wat nou niet mijn sterkste kant is: schakelen. Net voor het Frankrijktripje had ik de omslag zo goed als te pakken. Nu ben ik weer terug bij "Af". Ik heb al wat soorten"Af" gehad, zo door de laatste jaren heen. De "Af's", waarbij de nieuwe oude ronde zich kon verheugen op mijn intense afkeer, zijn gelukkig passé. De start nu kent 'gewoon' wat praktische problemen, maar absouut geen bergen of beren.

 Een dikke week geleden kon ik me soepeler bewegen en bovendien in alle gewenste richtingen zonder rekening te hoeven houden met het soort krachtsinspanning, dat ik wenste te verrichten. Dat is ff anders en blijft nog minstens drie weken zo. Dan mag weer alles. De vraag is alleen of het dan ook weer kan .... De eerste keer heeft het meerdere jaren geduurd, voordat ik weer alle gewenste handelingen en bewegingen kon verrichten zonder tegen een ongewenste belemmering aan te knallen. Mag hopen dat het herstel deze keer vlotter verloopt. Het feit, dat het nu rechts is, waar in de spieren is gesneden, zal het er niet makkelijker maken. De andere kant kon je nog weleens links laten liggen. Met rechts zal dat voor niet-linkshandige minder voor de hand liggend zijn.

 Dus behalve het verschuiven van de aandacht en organisatie qua leven van het ene huis naar het andere, ook de concrete verplaatsing van het leven van de ene plek naar de andere aanpakken, al zal dat laatste een paar tandjes langzamer kunnen, dan ik zou willen. Maar goed alles gaat tot op heden trager dan in alle terughoudendheid gepland was. Zou raar zijn als de boel nou ineens van een leien dak zou glijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten