donderdag 11 juni 2015

...

 Zo ben je bij en nauwelijks een dag later loop je weer achter. Maakt het wat uit? Ja en nee. Ergens heb ik een target aan schrijfsels in mijn hoofd, maar dat heeft behalve voor mijn eigen wenswereld weinig betekenis. Behalve dat het geschrijf nog steeds niet z'n plek heeft gevonden, moet er tijd zijn en tenslotte -het minst belangrijke- ook iets om die woorden aan te beateden. aan al die dingen schort het regelmatig. Net zoals die mogelijke schrijfplek er in concreto sowieso nog steeds niet is. Dat de boel dan ongezien naar de kantlijn en verder uit het zicht verdwijnt is, lijkt me niet zo vreemd.

 Gewoon een lekkere dag gehad en het was bedtijd voor ik het goed en wel in de gaten had. Al had ik gewild, veel schrijfgelegenheid is er vandaag niet geweest. Ok, tijdens de lunch had het gekund maar heb ik de tijd voor het aanvullen van mijn persoonlijke bestanden gebruikt. Tja, moet ook gebeuren. Nu trouwens de rust niet ..... Straks verder.

-Wordt vervolgd-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten