dinsdag 9 juni 2015

Tekorten

 Lange dagen maken is oké. De lange nachten met diepe en vrijwel ononderbroken slaap zijn minder. Natuurlijk ik moet blij zijn, dat ik fatsoenlijk slaap. En natuurlijk is het niet verwonderlijk, dat ik moe ben, nu iets van rust mijn leven binnen fietst. Maar die ochtenduren spitten in de tuin schieten er nu al voor de derde dag bij in. Zometeen moet ik nog met een wekker werken om me op tijd uit de veren te krijgen.

 Maar ok, terugdraaien kan ik deze dag ook niet. En veel ruimte in de rest van de uren zal er niet te vinden zijn. Het programma voor vandaag is ingevuld en qua uren wederom genoeg tot ver in de avond. Gelukkig loopt niemand met een zweep achter me aan en zijn de meeste dingen niet vervelend om te doen, maar dat is het spitten ook niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten