dinsdag 9 juni 2015

Vertier

 Half elf en nog te wakker om het bed op te zoeken. Gezeten op het terras van de oudste kroeg in het dorp, sla ik het nachtleven van Coves gade. Het zal dus wel kloppen, dat de tent tot middernacht open is. Ben benieuwd, wanneer ik de openingstijd van zevenen in de ochtend kan bevestigen. Weet niet, maar iets zegt me, dat dat nog weleens een tijdje zou kunnen gaan duren

 Ipv van de gigantische parasol zou een grote boom, liefst plataan op of voor het terras moeten staan. Het zou mijn Italiaanse vakantiegevoelens ten goede komen en een bezoek in de ochtenduren waarschijnlijker maken. De spelende kinderen zijn er, zelfs zo laat in de avond. Aan discussiërende mannen geen gebrek. Dame achter de toog. Bier ipv een slobberwijntje. De straat denk ik dan wel om naar zanderig kerkplein.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten