donderdag 13 februari 2020

Tussensprint

 De laatste (!) ordner. Niet door de versnipperaar maar voor het voorwerk; het verwijderen van nietjes en ander papiervernietiger-onwelgevallig spul. Qua versnipperaar ben ik de meter inmiddels gepasseerd. Doordouwen. De voorlaatste twee ordners waren 2006 en 2007. De laatste complete jaren qua functionaliteit van het bedrijf. De hele middenstand van St. Yrieix-la-Pêrche trok aan mijn geestesoog voorbij.

 Gelukkig weet ik mijn verstand op nul te houden en mijn blik bij het leven van vandaag. Mijn handelen heeft zelfs iets robotachtigs. Het betere lopende band werk. Het is niet het werk om het over een 'flow' te hebben.

 Nog een paar papieren eruit gepikt. Gered zogezegd. Mn het accoord en de betaling van de grafplek in Utrecht. Dat die brief in de bedrijfsmap is gekomen mist iedere logica. Gelukkig niet blindelings op de stapel voor vernietiging gegooid. Nog een half uur en dan kan ik me met minder beladen zaken bezig houden. De laatste opruimloodjes wachten bijv. nog steeds.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten