maandag 10 februari 2020

Punt(je)

 Nog een doos over het hoofd gezien. Helaas zonder 'verdwenen' voorwerpen of het gezochte doosje, maar gelukkig dan weer wel vol dom te vernietigen oude Franse administratie. Daarmee schiet het werk van de versnipperaar in één keer door naar iets van 1,5 meter papierwerk. Weer een stok tussen de spaken van mijn voornemens. Ik ga me er ook niet verder meer tegen aan bemoeien vanavond. In principe is de klus geklaard en ligt de afwerking in het vernietigen.. Onderwijl ruim ik dan de laatste zooi wel op.

 Andere kamer geworden. Het werd tijd. Mooie opstap richting de definitieve verpopping. Voor het moment kan ik met het tussenresultaat goed leven. Vrij vloeroppervlakt is meer dan verdubbeld en het zicht rondom is vrij. Geen verstoppertje meer te spelen tenzij je in de hurken gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten