vrijdag 14 februari 2020

Gekloot

 Rechters, advocaten, notarissen, makelaars, adviseurs, banken .... personen en instanties waarvan ik hoopte nooit meer mee te maken te hebben, komt je familie met een advocaat aan kakken. Van je familie moet je het hebben.

 Zou die man inmiddels door hebben, dat hij onder valse voorwendselen voor een kar gespannen wordt, waar hij niks te zoeken heeft? Mag het hopen. Moet zeggen, dat mijn pet niet zo hoog is wat die beroepsgroep betreft.

 Krijgen we straks, over een week natuurlijk iets van 'Oké, allemaal misschien niet zo netjes, maar laten we het vooral afhandelen'. Dan heeft hij aan mij een verkeerde. Ze hoeven van mij niet op hun knieën maar zonder fatsoenlijke excuses voor de beroerde gang van zaken wordt er geen punt achter deze zaak gezet. Denk ik nu. Ja, het zit hoog en ik heb daar niet om gevraagd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten