vrijdag 21 februari 2020

Gevallen

 Bier, wijn en sterke drank. Gevaarkijk trio. Je weet het. En toch doe je het. Gelukkig is het tegenwoordig een uitzondering, maar wat kom je er brak door uit bed. En was het de ergernis waard? Of is de ergernis er door verholpen? Heb niet het idee. De koffie doet goed en het voor de rest vandaag bij water laten.

 Het leven zoekt nog steeds z'n gewende routines, de dagelijkse gang van zaken. Zoek, zoek, zoek. Het schijnt, dat je dan zult vinden. Dozen vullen lijkt me een goed idee. Dan is weer een kringetje rond en kan ik eindelijk de herwonnen ruimte vrijelijk betreden. Het animo moet nog wakker worden, geloof ik, en enthousiasme hoef ik uit die hoek ook niet te verwachten. Daar zit een katertje in de weg, maar gewoon doen moet kunnen.

 Bij alles nog een poging wagen qua wat en waar ik er mee wil. Levert dat geen brandende lampjes op dan af in de opbergbox en de zolder op. Geen tijd en pogen meer aan verspillen op dit moment. Dat doen we later nog wel een keer. Ooit. Ergens in de toekomst. Misschien wel in de nabije versie. Vooralsnog nog gaat de stoelen- alias dozendans nog ff door.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten