zaterdag 22 februari 2020

Geleegd

 Helemaal leeg. Komt niet vaak voor. Sterker nog, ik kijk naar het scherm en denk "Wat doe ik hier?". Einde van een tijdperk. Klinkt prachtig, maar zal wel meevallen. Wat ontbreekt is beweging. Al te lang met dezelfde zaken bezig. Dat is een beetje de dood in de pot. En het gezeik in de familie werkt zeker niet mee. Ergernis genoeg. Vaker dan eens een drijfveeer bij het bloggen. In dit geval niet. Geen zin om er de hele tijd mee bezig te zijn. Over bezig te zijn, de hele tijd er mee bezig ben ik helaas wel. Het blokkeert eerder dan het stimuleert en niet alleen het bloggen.

 Vandaag de zoveelste poging om afstand te nemen of temninste hoofd en handen te scheiden. Jammergenoeg is het een wat mindere, koudere dag vandaag. Buiten bewegen zou wel goed doen, denk ik. Het initiatief aan mijn handen. Beetje aanklooien maar vooral toch buiten zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten