woensdag 12 februari 2020

Aangenaam

 Laat ik me niet bezig houden met andermans zorgen, zeker als die met geld verdienen en investeren te maken hebben. Mijn dag was helemaal naar wens en dat is wat telt. Mijn 'zorgen' zijn goed uitgewaaid en verluchtigd. Ook een nwe plek aan ons culinaire lijstje toegevoegd. Kombinat. Klinkt me communistisch in mijn oren. Ze pretenderen ook iets met brouwen te doen, maar behalve dat elementen daarvan in de inrichting zijn terug te vinden, heb ik niet het idee, dat er werkelijk bier wordt gebrouwen.

 Laten ze zich tot de keuken beperken. Die is meer dan gemiddeld qua kwaliteit en verzorging. Een steak gehad, zoals een steak zijn moet. Dat is me hier nog niet vaak overkomen. Verder aangename muziek, die een tandje lager had gekund maar verder absoluut niet stoorde, een uitstekende fles wijn, verzorgde bediening. Het had wat drukker mogen zijn. Maar dat regelen ze natuurlijk niet zelf.

 Dat het nwe winkelcentrum een tegenvaller was, deed geen afbreuk aan de dag. Zo'n eerste keer ter plekke is voldoende te zien en winkels kunnen bij Mariana nooit kwaad. Die zou er morgen weer door lopen. Ipv het ene na het andere overdekte terras te rollen hebben een paar kilometer rondom het oude centrum gelopen en zo onze portie beweging voor vandaag wel gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten