donderdag 13 februari 2020

Epilogisch

 Geen zin om weer uit te waaien. Opzoek naar een andere oppepper. Ritje? Siësta? Afwas? Om te beginnen maar ff niks doen behalve versnipperen. Het moet gebeuren. Ik bedoel, ik wil dat het gebeurd. Dus de handen uit de mouwen. Hoe eerder de klus achter de rug is, hoe sneller ik me er niet meer mee bezig hoef te houden. Wat tenslotte het uiteindelijk doel is.

 Nog een paar dagen. Vandaag, morgen, misschien zaterdag. Tijd genoeg lijkt me zo om me te bedenken wat ik wil of moet met wat nog allemaal op ongewenste plekken door het huis slingert. Tijd genoeg om er per onderdeel uitgebreid over na te denken. Ik zou zelfs kunnen uitproberen of werkt wat ik me bedenk. Passen en meten. God bewaar me. Ik voel meer voor een paar dozen vullen en ze ergens in een hoek poten. Maar dat is nou net niet de bedoeling.

 Ik ga mijn blik over het zooitje laten zwieren en zien waar de blik blijft haken, omdat mijn brein er iets voor heeft bedacht. Puzzelen kortom. Zin in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten