zaterdag 15 februari 2020

Toetsen

 Pfff, wat een dag. Na de ochtend ook het grootste deel van de middag bezig geweest met het toetsenbord. En het is gelukt. Alle toetsen geven weer resultaat in het scherm. Een paar willen niet echt lekker soepel en de lichtjes zijn ook niet wat het moet zijn, maar ik kan het ding gebruiken. Ik kan een tourtje maken als ik er aan toe ben ... En dat was ik vanavond, dus het kwam allemaal goed uit.

 Ik baal van mijn stommiteit. Zou, als het door een ander was gebeurd, die persoon stevig de oren hebben gewassen. Mijn straf was het gepruts de hele dag en klaar ben ik nog niet. Die onwillige toetsen is niks bij het schrijven en om daarvoor nou ineens op de laptop te gaan bloggen, daar voel ik niet zoveel voor.

 Morgen weer, hoewel, het is morgen een dag met sociale verplichtingen en het versnipperen moet toch ook echt 'ns een keer voorbij zijn. Het toetsenbord moet daar ergens tussen gepropt worden. Stommiteiten herstellen is niet iets waar ik enthousiast van word. Ik voorkom ze liever.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten