zondag 10 maart 2019

Zwemmen

'Voor het geld hoeft ik het niet meer te doen', klinkt prachtig, niet? Maar waarvoor dan?? Met die vrg zal ik me de komende tijd bezig houden, als ik me weer een keer van A naar B of elders over de Europese snelwegen beweeg. Ook mijn bijgestelde doelen zijn gehaald en ik ga me niet nog meer garages op mijn nek halen. Echt niet! Wekelijkse winst (spelweken) zit op 1,5 mln. Inmiddels een banksaldo waar ik in mijn stoutse dromen nooit het lef voor heb gehad het te bedenken. En er dan niks mee kunnen. Bijna sadistisch.

 Leuk spel maar de opzet is zo krom als een hoepel. Het heeft dan weliswaar geen eindpunt, dat bereikt moet worden, daarvoor een opzet, die de 'drive' om te spelen, vroeg of laat omzeep helpt. Loop ik in Wolfenstein vast, omdat ik niet snel genoeg ben in het uitschaklen van mijn tegenstanders cq het vinden van bepantsering en munitie, ga ik hier maar door en door en door omdat begrenzing ontbreekt. Zoiets als eeuwig leven, klinkt leuk, maar gaat gegarandeerd vervelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten